هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی منازل عملی است که در آن بواسطه قرار دادن تجهزاتی در داخل ساختمان و مرتبط ساختن آنها با یکدیگر شما بتوانید هم از طرق تلفن همرا و یا تبلت خود خانه خود را کنترل کنید یا با دادن برنامه ای به دستگاه خود کاری کنید که منزل شما رفتاری هوشمندانه داشته باشد. در زیر به برخی از مزایای سیستم کنترل از راه دور Pandora اشاره شده است.

سیستم کنترل از راه دور پندورا

با استفاده از این سیستم میتوانید به سادگی و از هر فاصله ای ویلای خود را به راحتی کنترل کرده و از آن با خبر باشد. در ادامه به بررسی کارایی محصول ارائه شده خواهیم پرداخت. برای اطلاع بیشتر از سیستم کنترل از راه دور پندورا روی ادامه مطلب کلیک کنید.

کاربرهای سیستم کنترل از راه دور پندورا در هوشمند سازی ساختمان

کنترل وسایل منزل بوسیله موبایل

با استفاده از این سیستم شما می توانید با قیمتی بسیار کمتر از محصولات موجود در بازار قابلیت کنترل وسایل برقی منزل خود را داشته باشید. شما می توانید با اتصال خروجی های این سیستم به لوازم مورد نظر خود ( مانند روشنایی منزل ، پرده ها ، سیستم های برودتی و … ) از هر فاصله به آنها فرمان خاموش یا روشن شدن بدهید.

کنترل شرایط محیطی منزل

با استفاده از این سیستم می توانید با قرار دادن انواع سنسور ها در نقاط مختلف خانه، از شرایط محیطی خانه خود ، بدون در نظر گرفتن فاصله و تنها با ارسال یک SMS مطلع شوید. مانند دمای هوای خانه و اطاق ها ، رطوبت هوا ، رطوبت باغچه و غیره

تنظیم شرایط محیطی

با استفاده از این سیستم شما می توانید هنگامی که در منزل حضور ندارید با ارسال یک sms دما خانه را روی مقدار مورد نظر خود تنظیم کنید تا هنگامی که وارد خانه می شوید دمای مطبوعی را تجربه کنید.

دزد گیر

یکی از امکانات دستگاه فوق استفاده از دستگاه بصورت دزد گیر می باشد ، به این شکل که با قرار دادن انواع سنسور های حرکتی در قسمت های مختلف خانه و فعال کردن سنسور های فوق هنگامی که در منزل نیستید درصورتی که حرکتی در منزل مشاهده شود دستگاه بصورت اتوماتیک برای شما یک sms ارسال کرده و در صورت نیاز آژیر خانه به صدا در می آید.

امنیت خانه

علاوه بر استفاده های فوق شما میتوانید از این سیستم به عنوان دستگاه اعلام هشدار در مواردی مانند آتش سوزی ، تشخیص دود ، تشخیص حرارت ، تشخیص گاز و … استفاده کنید.

کنترل محوطه

شما می توانید با استفاده از دستگاه فوق کنترل کاملی بر روی محوطه ساختمان خود داشته باشید. به عنوان مثال می توانید با قرار دادن یک برنامه باغچه خود را بصورت کاملا حرفه ای و زمان بندی شده آبیاری کنید. همچنین میتوانید با ارسال یک sms به چراغ های نمای ساختمان فرمان دهید و یا درب پارکینگ را بوسیله موبایل خود باز و بسته کنید.

نرم افزار راهنمای پندورا

نرم افزار راهنمای پندورا یک نرم افزار قدرتمند برای ارتباط با مجموعه دستگاه های پندورا می باشد. این نرم افزار تمام فرمان های دستگاه های مورد نظر را پشتیبانی می کند و به شما این امکان را میدهد تا بدون به خاطر سپردن کد ها با دستگاه مربوط ارتباط برقرار کنید. تمامی کد ها بصورت SMS مستقیما بوسیله نرم افزار ارسال می شوند . طراحی زیبا و ساختار قابل فهم این نرم افزار آنرا به یک ابزار کامل و بدون نقص برای ارتباط با مجموعه دستگاه های پندورا تبدیل کرده است .