دستگاه هشدار قطعی برق

امروزه عوامل متعددی وجود دارند که باعث قطعی در شبکه برق می‌شوند. از طرفی با استفاده روزافزون از سیستم‌های الکتریکی این قطعی برق مشکلاتی را برای مصرف‌کنندگان پدید می‌آورد.قطعی برق معمولاً با دلایلی مانند خطای الکتریکی در نیروگاه‌ها، آسیب دیدن خطوط انتقال انرژی، وقوع اتصال کوتاه و اضافه‌بار اتفاق می‌افتند. متأسفانه مصرف بالای وسایل برقی در زمان‌های پیک مصرف بار سبب شده که در تابستان امسال قطعی‌های مکرری را در نقاط مختلف کشور شاهد باشیم. در بسیاری از صنایع مانند داروسازی، فراورده‌های لبنی، مراکز بهداشت، بیمارستان‌ها و... این قطعی برق اگرچه کوتاه‌مدت، آسیب جدی به سیستم وارد کرده و هزینه‌های زیادی را برای صاحبان مشاغل به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی وجود دستگاه هشدار قطعی برق به‌شدت حائز اهمیت بوده و می‌تواند مانع از آسیب‌های مختلف شود.

سیستم کنترل از راه دور پندورا

سیستم کنترل از راه دور پندورا یک سیستم کنترل بوسیله موبایل از راه دور است که با استفاده از یک سیم کارت و ارسال SMS به دستگاه می توانید به راحتی آن را کنترل کنید. یکی از کابرد های پر اهمیت این سیستم هشدار قطعی برق بوسیله ارسال SMS می باشد، به این صورت که بعد از نصب دستگاه و اتصال باتری کاربر با استفاده از نرم افزار موبایل سیستم کنترل از راه دور پندورا شماره های مورد نظر را برای دستگاه تعریف کرده تا در صورت قطع برق و یا وصل برق دستگاه به صورت اتوماتیک به شماره های تعریف شده SMS ارسال کند.

هشدار قطع برق از طریق SMS

در هنگام قطع برق شهر دستگاه در زمانی کوتاه بوسیله ارسال SMS به زبان فارسی و حروف فارسی شما را از قطع برق در نقطه مورد نظر مطلع می سازد. قابلیت ذخیره سازی تا 20 شماره تلفن همراه جهت ارسال هشدار از دیگر قابلیت های دستگاه هشدار قطعی برق مورد نظر بوده که بسیار کاربردی می باشد.