هوشمند سازی ویلاها

یکی از مشکلاتی که همیشه صاحبان ویلا با آن در ارتباط هستند، فاصله زیاد بین محل زندگی آن‌ها و ویلای آن‌ها می‌باشد. این فاصله باعث می‌شود مشکلاتی می‌شود که در زیر برخی از آن‌ها بیان‌شده است. هوشمند سازی ویلا به شما این امکان دار میدهد تا از راه دو به سادگی ویلای خود را کنترل کنید

سیستم کنترل از راه دور پندورا

با استفاده از این سیستم میتوانید به سادگی و از هر فاصله ای ویلای خود را به راحتی کنترل کرده و از آن با خبر باشد. در ادامه به بررسی کارایی محصول ارائه شده خواهیم پرداخت. برای اطلاع بیشتر از سیستم کنترل از راه دور پندورا روی ادامه مطلب کلیک کنید.

کاربرهای سیستم کنترل از راه دور پندورا در هوشمند سازی ساختمان

سلامت درختان و باغچه

معمولاً به دلیل فاصله بین محل سکونت افراد و ویلاهای آن‌ها ، صاحبان ویلا یا به باغچه و درختان خود توجه ای نمی‌کنند که این امر باعث از بین رفتن آن‌ها و از دست رفتن زیبایی ویلا می‌شود و با معمولاً با استخدام فرد و افرادی با هزینه ماهیانه باغچه خود را زیبا و زنده نگاه می‌دارند.

سفر در فصل سرما

یکی از مشکلات ویلا دارانی که ویلای آن‌ها در مناطق سردسیری واقع‌شده است. دمای هوای خانه هنگام ورود به خانه می‌باشد. با توجه به فضای ویلاها معمولاً بین یکتا دو روز زمان می‌برد تا خانه ویلای شما هوا گرفته و مناسب برای استفاده شود. ازاین‌رو عده از افراد از سفر به ویلاها در فصل سرما سرباز می‌زنند.

ترکیدن لوله‌ها

ویلاهایی که در مناطق فوق‌العاده سردسیر واقع‌شده‌اند و معمولاً دمای زیر صفر درجه را تجربه می‌کنند، در فصل سرما چنانچه آب داخل لوله‌ها توسط صاحب ویلا خالی نشده باشد خسارات فراوانی خواهند دید. معمولاً این دسته از افراد در هر بار بازگشت از ویلا باید آب لوله‌ها را خالی کنند ، و یا با روشن گذاشتن سیستم گرمایی مانع از ترکیدن لوله‌ها شوند که این امر با هزینه بالای سوخت همراه خواهد بود.

سفر در فصل گرما

یکی از مشکلات ویلا دارانی که ویلای آن‌ها در مناطق گرمسیری واقع‌شده است. دمای هوای خانه هنگام ورود به خانه می‌باشد. این افراد معمولاً بعد ورود به خانه باید ساعاتی منتظر بمانند تا دمای هوای ویلای آن‌ها به حد قابل قبولی برسد.

نرم افزار راهنمای پندورا

نرم افزار راهنمای پندورا یک نرم افزار قدرتمند برای ارتباط با مجموعه دستگاه های پندورا می باشد. این نرم افزار تمام فرمان های دستگاه های مورد نظر را پشتیبانی می کند و به شما این امکان را میدهد تا بدون به خاطر سپردن کد ها با دستگاه مربوط ارتباط برقرار کنید. تمامی کد ها بصورت SMS مستقیما بوسیله نرم افزار ارسال می شوند . طراحی زیبا و ساختار قابل فهم این نرم افزار آنرا به یک ابزار کامل و بدون نقص برای ارتباط با مجموعه دستگاه های پندورا تبدیل کرده است .