بحران بی آبی

خشكسالی به عنوان بی سروصدا ترین بلایای طبیعی در مقابل سیلاب به عنوان یكی از پر صدا ترین بلایای قرار گرفته است . این درحالی است كه خطر و خسارت های ناشی از خشكسالی به مراتب بیشتر از سایر بلایای طبیعی مانند : سیل ، طوفان ، آتش فشان و حتی زلزله است . ولی به دلیلی كه مشاهده ی تاثیر تخربی خشكسالی نیاز به زمان به نسبت طولانی دارد ، مطالعه و تحقیق و نحوه ی برخورد با آن كمتر مورد توجه قرار گرفته است . درحالی كه وقوع یك دوره خشكسالی شدید علاوه بر خسارت های آشكار به طور معمول به محصولات كشاورزی ، فضای سبز و دامپروری وارد می آید و گاهی باعث قحطی می شود ، خسارت های ناپیدای دیگری را نیز باعث می شود كه در مواردی جبران ناپذیر از حوزه های پیدا و آشكار آن است . برای درامان ماندن از زلزله ، آتش فشان و سیلاب كافی است برای مدت كوتاهی از مركز وقوع این بلاها فاصله گرفت ، ولی در صورت وقوع خشكسالی ، كل یك جامعه در یك دوره زمانی طولانی خسارت خواهد دید و گریز ازآن بدون برنامه ریزی میسر نخواهد بود .

کنترل چاه ها از راه دور

یکی از راه های کنترل مصرف آب و جلوگیری از اصراف آن، استفاده از دستگاه های الکترونیکی است.اما مشکلی که اینجا بوجود می آید این است که صاحبان چاه های آب و زمین های کشاورزی معمولا به دور از امکاناتی هستند که بتوانند کنترلی روی مصرف آب داشته باشند.چنانچه مشکلی پیش آید و آب هدر برود ایشان از این مشکل با خبر نخواهند شد. یکی دیگر از مشکلاتی که معمولا صاحبات زمین های کشاورزی با آن مواجه هستند جیره بندی شدن آب و اختصاص آب به زمین های مورد نظر فقط در زمان هایی از روز می باشد که ممکن است که صاحبان زمین های کشاورزی در زمان مورد نظر نتوانند بر سر زمین حاضر شوند و آبیاری را انجام دهند. یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه حل های برای این مشکلات استفاده از سیستم هایی است که بوسیله موبایل کنترل می شوند. شما می توانید با خرید این سیستم ها و قرار دادن آنها در محل مورد نظر نه تنها در هر زمان که میخواهید با هر فاصله ای که دارید فرمان روشن و خاموش کردن سیستم را ارسال کنید بلکه می توانید از این سیستم ها همزمان به صورت سیستم های امنیتی مانند هشدار قطع برق ، هشدار آتش سوزی و یا دزد گیر نیز استفاده کنید.

سیستم کنترل از راه دور پندورا

با استفاده از این سیستم میتوانید به سادگی و از هر فاصله ای ویلای خود را به راحتی کنترل کرده و از آن با خبر باشد. در ادامه به بررسی کارایی محصول ارائه شده خواهیم پرداخت. برای اطلاع بیشتر از سیستم کنترل از راه دور پندورا روی ادامه مطلب کلیک کنید.

کار بردهای دستگاه درجهت صرفه جویی آب

آبیاری بر اساس زمانبندی

با استفاده از سیستم فوق دیگر شما نگران آبیاری نا مناسب و یا روشن ماندن بیش از حد پمپ های آب و هدر رفتن آب نخواهید بود. شما می توانید با قرار دادن انواع زمان بندی دادن یک برنامه مرتب به سیستم از استفاده از آب را زمان بندی کنید و به صورت اتوماتیک استفاده کنید. خود دستگاه در زمان قطع و وصل آب به شما پیامک داده و شما را مطلع می سازد

اعلام انواع هشدار ها

شما با نصب سیستم فوق در هر لحظه که سیستم های شما روشن و شروع به کار کنند چنانچه در محل حضور نداشته باشید دستگا با ارسال یک پیامک روشن شدن پمپ و یا دیگر وسایل برقی را به شما اطلاع خواهد داد. و در صورتی که پمپ خاموش شود علاه بر اینکه خاموش شدن آن را به شما اطلاع می دهد مدت زمان روشن بودن پمپ مورد نظر را نیز اندازه گیری می کند.

سیستم حفاظتی

یکی از ویژگی های این سیستم این است که شما با خرید یکی از این سیستم ها هم زمان هم می توانید سیستم های برقی خود را به صورت هوشمند کنترل کنید و هم علاوه بر آن می توانید از آنها به عنوان سیستم های حفاظتی مانند دزدگیر ، تشخیص دود ، تشخیص حریق ... استفاده کنید با این تفاوت که سیتسم های معمول موجود توانایی اعلام هشدار توسط SMS را دارا نیستند.