کنترل ماینر از راه دور

با توجه به افزایش چشمگیر مبادلات ارزهای دیجیتال در جهان و همچنین صحبت های مسئولین در مورد استخراج آنها به عنوان صنعت، شاهد پیش رفت چشم گیر استفاده از از دستگاه های استخراج این رمز ارزها هستیم. همچنین با توجه به افزایش سرسام آور قیمت دلار و رشد بیت کوین در طی سال ها و ماه های اخیر و داغ شدن بازار استخراج این رمز ارزها نیاز به دستگاه هایی که امکان کنترل این تجهیزات را از راه دور فراهم سازد بیش از پیش حس میشود.کنترل دما و رطوبت و همچنین خاموش و یا روشن کردن این سیستم ها از راه دور به یکی از نیاز های مهم استخراج کننده های این رمز ارزها تبدیل شده است.

سیستم کنترل از راه دور پندورا

سیستم کنترل از راه دور پندورا یک سیستم کنترل بوسیله موبایل از راه دور است که با استفاده از یک سیم کارت و ارسال SMS به دستگاه می توانید به راحتی آن را کنترل کنید. بوسیله این سیستم شما می توانید در هر لحظه که خواستید دمای نقطه مورد نظر را مشاهده کنید و یا در صورت لزوم سیستم سرمایشی دیگری را روشن کنید. یک نکته مهم در مورد سیستم کنترل از راه دور پندورا این است که شما میتوانید با برنامه دادن به دستگاه محیط خود را به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک کنترل کنید. به عنوان مثلا می توان با قرار دادن حدود بالا و پایین مجاز برای دمای اتاق به دستگاه برنامه داد که در صورت بالا رفتن دما از حد مورد تا 20 نفر را با ارسال یک SMS مطلع سازد و یا در صورت لزوم سیستم سرمایشی دیگری را وارد مدار سازد. همچنین دستگاه توانایی پشتیبانی از دیگر سنسور ها مانند سنسور های حرکتی ، تشخیص دود ، رطوبت و غیره را دارا می باشد.

کار بردهای سیستم کنترل از راه دور پندورا​ جهت کنترل ماینر از راه دور

کنترل دما و هشدار در صورت بالا رفتن دما

با استفاده از سیستم کنترل از راه دور پندورا شما میتوانید در هر زمان با ارسال یک پیامک دمای محیط مورد نظر را داشته باشید. همچنین میتوانید برای سیستم دمای بالا و پایین تعریف کنید تا با رسیدن دما به حدود مورد نظر پیام هشدار برای شما ارسال شود و یا در صورت لزوم سیستم به صورت اتوماتیک خاموش شود.

اعلام هشدار قطع برق

یکی دیگر از قابلیت های سیستم کنترل از راه دور پندورا​ ارسال پیام هشدار در صورت قطع و وصل برق است. باتوجه به این که برای استخراج رمز ارزها قطع برق به معنی ضرر می باشد این کاربرد باعث شده تا در صورت قطع و وصل برق ضرر احتمالی حد اقل شود.

کنترل ماینر از راه دور

با استفاده از سیستم کنترل از راه دور پندورا​ شما میتوانید به راحتی از هر فاصله ای ماینر خود را خاموش و یا روشن کنید.

ریستارت کردن مودم در صورت نیاز

با استفاده از سیستم کنترل از راه دور پندورا شما میتوانید در هر زمان با ارسال یک پیامک مودم خود را ریستارت کنید.

تایمر های قابل برنامه ریزی

در مواردی که دستگاه های مورد استفاده زیاد هستند و با توجه به مصرف برق کاربر میخواد دستگاه های و یا حتی سیستم سرمایشی به صورت شیفتی کار کنند می توان از تایمر های داخلی سیستم کنترل از راه دور پندورا​ استفاده کرد.

کنترل فاز و هشدار دو فاز شدن

در مواردی که از برق ها سه فاز استفاده میشدم دستگاه امکان این را دارد تا در صورت دو فاز شدن سیستم و یا دیگر مشکل های فاز پیامک هشدار ارسال کند.